26 February 2014

Wat een pech !

Wat een pech ...

Net toen ik vorige week m'n gloednieuwe silhouette machine aan het uitpakken was, kreeg ik ontzettend pijn in de onderbuik. De pijn was zo erg dat ik opgenomen moest worden op spoed en de volgende dag geopereerd moest worden.
Zo'n onverwachte operatie is :( maar het feit dat ik mijn nieuwe snijmachine niet kon uitproberen was natuurlijk dubbel PECH !!

Het liggen in de zetel voor de tv hangt me ondertussen flink de keel uit.
Na een week rusten en herstellen voel ik me eindelijk wat beter om eventjes wat uit te proberen.

Ik ben een echte stempelmadam. Daarom waagde ik het om mijn Eigen 'mini stamps' te ontwerpen !
Getekend met de silhouette studio software - gesneden met dé silhouette portrait machine - gekleefd op houten pionnetjes. Hoe eenvoudig kan het zijn ! :)

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

made with : silhouette portrait cutting machine
silhouette stamping material + silhouette cutting mat

En nu terug gaan liggen en denken aan een volgend projectje !


0 reacties :

Post a Comment