15 June 2014

Bedankt, juf !

Ik freubelde wat aan een kadootje voor de juf(fen) van Jonah. Er komt nog een welriekend bloempje in het gietertje en dan kan het geheel feestelijk verpakt en afgegeven worden. Alweer een schooljaar voorbij...
Image and video hosting by TinyPic
voor meer info: kaartjes en kdootjes




Ik liet Jonah een tekening maken op papier en freubelde er met mijn wonder-machine een sticker van. Op die manier heeft kleine man ook meegeholpen aan het presentje.
Een echte krijt-tekening op het schoolbordje was nog leuker geweest, maar zou natuurlijk minder blijvend zijn.

Image and video hosting by TinyPic
In het zakje zaadjes voor 'vergeet-me-nietjes' met een passend label: 'bedankt juf, dat je me liet groeien' ( naar een idee van pinterest: HIER )


Image and video hosting by TinyPic

0 reacties :

Post a Comment