16 April 2015

vlaggenlijn

Zwarte letterslingers waarmee je je eigen spreuk kunt samenstellen.... ik vind ze geweldig !! Je ziet ze heel vaak passeren op pinterest en hippe webshops en zo

Image and video hosting by TinyPic




Ik besloot er een eigen projectje van te maken.
Deze stoffen vlaggenlijn was het resultaat:
Image and video hosting by TinyPic

Aangezien ik niet overweg kan met de naaimachine, schafte ik mij een blanco vlaggenlijn aan via de Banier voor de spotprijs van 2.95€ ! Linkje HIER

Ik ging aan de slag met zwarte textielverf van Dylon. De stiksels kwamen er ongekleurd uit. Best leuk effect !

Met de Silhouette Software ontwierp ik een eigen look-a-like font. Mijn zoontje zijn naam werd gesneden uit witte flexfolie.

Image and video hosting by TinyPic

Jammer dat de mogelijkheid niet bestaat om de vlaggetjes wit te verven. De versie witte vlaggetjes - zwarte letters lijkt mij ook wel tof !

0 reacties :

Post a Comment